3. dose koronavaksine

3. dose kornavaksinering for alle over 65 år, født i 1956 eller tidlegare vil starte opp frå veke 47.

Alle  > 65 år kan bestille 3. dose på Etne Kommune | ReMin. Det må vere minimum 6 månader mellom 2. og 3. dose dersom du ikkje er i særskilt risiko.

Me har starta å sende ut SMS om time til dei eldste fullvaksinerte og fortset nedover i alder til dei som ikkje bestiller sjølv.

Det må vere minst 1 veke mellom influensavaksine/andre vaksiner og koronavaksinen

Me oppfordrar alle til å møte til timen. For spørsmål kontakt oss på vaksinetelefonen 91344955 gjerne på SMS eller epost: koronatelefonen@etne.kommune.no

Det er fortsatt mogeleg å bestille time for deg som enno ikkje er vaksinert/fullvaksinert. Dei som er tilrådd 3. dose pga alvorleg nedsett immunforsvar (minimum 4 veker mellom 2. og 3. dose). Tilbyr 3. dose koronavaksine til personer med alvorlig immunsvikt - FHI. Ta då kontakt på telefon eller mail dersom du ønskjer time før veke 47.