Torsdag 18.juni fekk Sigrid Bøthun (Skånevik Helselag) og Hanne Øvernes (demenskoordinator) komma på Coop Extra sitt personalmøte for å halda kurs om Demensvennleg samfunn.
Det er kjekt og inspirerande å sjå at temaet engasjerer og at verksemder vel å setja av tid til dette. Det blir nye datoar for kursing til hausten. Til no har har me halde 7 kurs og over 100 deltakarar har fått med seg emnet, det er fantastisk!
"Dersom alle kan litt meir om demens, vil kvardagen bli mykje enklare for alle berørte"
Kurs for tilsette på Coop Extra
Hanne Gravelsæter Øvernes
Publisert 26.06.2026 13:43
Sist endret 26.06.2026 13:46