Demensvenleg samfunn

Torsdag 18.juni fekk Sigrid Bøthun (Skånevik Helselag) og Hanne Øvernes (demenskoordinator) komma på Coop Extra sitt personalmøte for å halda kurs om Demensvennleg samfunn.

Det er kjekt og inspirerande å sjå at temaet engasjerer og at verksemder vel å setja av tid til dette. Det blir nye datoar for kursing til hausten. Til no har har me halde 7 kurs og over 100 deltakarar har fått med seg emnet, det er fantastisk! 

"Dersom alle kan litt meir om demens, vil kvardagen bli mykje enklare for alle berørte" 

Samling av tilsette - Klikk for stort bildeKurs for tilsette på Coop Extra Hanne Gravelsæter Øvernes