Ungdomsråd på fellessamling

Leiar og nestleiar i Ungdomsrådet deltok nyleg på ei fellessamling på Stord saman med representantar frå andre Ungdomsråd i Sunnhordland. Dette vart arrangert av Sunnhordlandsrådet og var eit verdifullt høve for unge engasjerte deltakarar til å møtast og utveksle erfaringar.

Representantar for ungdomsråda i Sunnhordland - Klikk for stort bilde

Under samlinga fekk deltakarane gleda av å høyre nyttige orienteringar, mellom anna frå Håvard Handeland, ordførar i Sauda. Handeland delte innsikt i korleis det er å vere ung og samtidig ha ein folkevald posisjon. Dette var særleg relevant og inspirerande for dei unge deltakarane, sidan det gav dei innsyn i utfordringane og moglegheitene som følgjer med det å vere engasjert i lokalpolitikken i ung alder.

Mariell Markhus Vevatne og Tale Skjensvoll, henholdsvis leiar og nestleiar i Ungdomsrådet, var til stades under samlinga. Deira deltaking bidrog til å styrkje samarbeidet og nettverket mellom ulike ungdomsråd i regionen. I tillegg til leiar og nestleiar frå Ungdomsrådet var også Dagfinn G. Johnsen og ordførar Mette Heidi Bergsvåg Ekrheim til stades, noko som viser viktigheita av samarbeidet mellom ungdomsrepresentantar og etablerte politiske aktørar.

Alt i alt var fellessamlinga ei givande oppleving der kunnskap og erfaringar vart delt, og der dei unge deltakarane fekk verdifull innsikt i den lokale politiske arenaen, takka vere engasjerande innlegg frå erfarne skikkelsar som Håvard Handeland.