Filippo Ballarin ny kommunedirektør

Tysdag fekk Filippo Ballarin tildelt stillinga som kommunedirektør. Velkommen!

Filippo Ballarin i Tinghusparken - Klikk for stort bilde Sonja Frafjord

Ballarin har ei solid utdanning med ein mastergrad i økonomi og ledelse, ein mastergrad i internasjonale relasjoner i tillegg til ein masterstudie i omstilling- og endringsleiing. Han kom til Etne i 2020 som økonomisjef frå stilling som økonomirådgjevar i Sauda kommune, og har sidan 1. januar 2023 vore konstituert kommunedirektør i Etne kommune.

Som kommunedirektør i Etne kommune vil Ballarin ha ansvar for den daglege leiinga av kommunen og arbeide tett saman med politikarane i kommunestyret for å utvikle og gjennomføre politiske mål og strategiar. Dette inkluderer alt frå økonomisk styring og personaladministrasjon til utvikling av lokalsamfunnet og samarbeid med næringslivet.

Tusen takk for tilliten! Eg ser fram til å bidra med vidareutviklinga av Etne kommune.

Ballarin ser fram til å ta fatt på utfordringane som ligg framfor han i Etne kommune. Han har uttrykt at han er imponert over kommunen sitt engasjement for å skape ein god stad å bu og arbeide i, og at han ser fram til å framleis vere ein del av denne innsatsen.

Ein av dei største utfordringane for Ballarin vil vere å sikre ein berekraftig og stabil økonomi for kommunen. Etne kommune, som mange andre kommunar i Noreg, har utfordringar knytt til å oppretthalde ein god velferdsstandard for innbyggjarane samtidig som dei må handtere kostnadsauke og nedgang i inntekter frå staten.

Ballarin vil også ha ein viktig rolle i å styrke lokalsamfunnet og tiltrekke seg nye arbeidsplassar og investeringar til kommunen. Dette vil vere viktig for å sikre ei god framtid for Etne og innbyggjarane.
Me ynskjer Filippo Ballarin lykke til i den nye jobben som kommunedirektør i Etne kommune, og ser fram til å sjå kva han vil oppnå i samarbeid med kommunestyret og innbyggjarane.