Strategisamling for leiarane

Etne kommune arrangerte nyleg ei viktig samling på Villmarksleiren i Skånevik med alle leiarane for å diskutere budsjettet og strategien for Etne fram mot 2027. Samlinga samla dedikerte leiarar som ønska å bidra til vår felles framtid.

Alle leiarane samla ved utkikspunktet i Villmarksleiren - Klikk for stort bilde

Målet var å samle innspel frå erfarne leiarar og legge grunnlaget for ein solid økonomisk plan og strategi. Diskusjonen handla om berekraftig økonomi og strategiske initiativ. Leiarane delte kloke perspektiv og innovative forslag for å maksimere effektiviteten og oppnå meir med mindre.

Strategien for Etne fram mot 2027 vart òg diskutert, med fokus på berekraft, utvikling og demografiske utfordringar. Samarbeid med alle tilsette, leiarar og innbyggjarar vart framheva for å stimulere vekst, attraktivitet og trivsel.

Etne kommune er takksam for leiarane sine verdifulle bidrag. Desse vil verte vurderte i utforminga av budsjettplanen og strategien for Etne fram mot 2027.

Vi takkar leiarforumet for deira engasjement og dedikasjon til vår felles framtid. Gjennom slike samarbeidsmøter styrkar vi samfunnet vårt.